LAZERLE SAÇ TEDAVİSİ

Lazerle saç tedavisi, saç bölgesine lazer terapisi yapılarak uygulanmaktadır. Ağrısız ve acısız bir yöntem olarak, saçlarının dökülmesini önlemek isteyen kişiler veya ekim sonrası daha güçlü saçlara kavuşmak isteyen kişiler, lazerle saç tedavisi işleminden faydalanabilirler.

LAZERLE SAÇ TEDAVİSİ NASIL UYGULANIR?

Lazerle saç tedavisi, cilt ve cilt altını hedef alarak; zayıflamış saç köklerini uyarıp kan dolaşımının hızlanmasını sağlar. Saç köklerinin gelişimine ve incelmiş saçların kalınlaşmasına olanak sağlar. Bu yöntem ile saç üretemeyen hücreler yeniden canlanabilir ve saç üretimine başlayabilir.

Tedavi aşamasında öncelikle canlılığını yitiren cansız saçlar hedef alınır. Zamanla incelmeye başlayan, kırılan ve parlaklığını yitiren saçlar bu tedavi yöntemi ile yeniden canlanır ve saçların dökülmesi engellenir.

KOMBİN İŞLEMLERDE BÜYÜK BAŞARI

Saç Lazeri tek başına uygulanabildiği gibi Saç Mezoterapi, Otolog Mikro Greft, Saç Ekimi gibi tedavileri ile de kombine olarak uygulanabilir. Bu şekilde çok daha kısa sürede, daha başarılı sonuçlar alınmaktadır.

En sık kullanıldığı bir diğer alan ise saç ekimidir. Lazerle saç tedavisi ile Saç Ekiminden daha başarılı sonuçlar elde etmek mümkündür. Donör bölge saç lazeri ile güçlendirilerek, ekimde daha güçlü kökler ile ekim sağlanabilmektedir.

Saç ekiminden yaklaşık bir ay sonra hastalara lazerle saç tedavisi işlemi önerilmektedir. Ekilen köklere hücresel uyarı sağlayan lazer tedavisi, saç köklerinin daha iyi beslenmesini ve ekim başarısını arttırmaktadır.

YUKARI
× WhatsApp ile Fiyat Al